vakna på ett annat hotell och försökte få igång internet. funka icke. min laptop är koreansk men jag försökte ändå trixa igång internet genom att klicka lite varstans. plötsligt försvann hela listan över tillgängliga nätverk och jag började randomklicka med en högre frekvens. hittade nån knapp som såg allvarlig ut med admin-symbol (?) och klickade där ett par gånger. plötsligt stängs datorn av och det verkar som om den håller på med nå slags omställning eller reset. tog typ 15min och jag var alldeles svettig. till slut var det klart och när jag fick igång på datorn igen så såg allt normalt ut. allt verkar funka, utom holdemmanager....... pisset. ringer jeppe å frågar om han är på på att dra till fillippinerna imorgon. han säger att det kan funka men att han är för bakis för att ta några beslut.
pratar med servitrisen och säger att jag kanske måste åka till fillippinerna imorn. hon börjar grina och jag börjar grina. så håller vi på nån timme tills hon drar iväg till jobbet. jag går tillbaka till första hotellet och jeppe kommer över. tydligen så har han börjat krossa på svs och har lyckats spela upp från 1k till 24k från när jag såg honom sist. var typ 100% säker på att han gulat där. fan va glad jag blev och nu så ser planen ut som följande: köpa en ny dator imorn och sen grinda som ett djur. har massa timmar att ta igen.
vet inte vad jag ska göra idag dock. känns dumt att spela på nätet utan statistik men vafan...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar