har spelat typ 30min idag. förlora lite och kännde mej inte på hugget utan holdemmanager.
känner mej riktigt ur form, mentalt. vet inte om det är pressen jag känner över att timmarna som ska spelas rinner iväg, att jag återigen verkar ha försatt mej i nåt slags förhållande eller att datorn inte funkar som den ska. bara i-landsproblem men problem likförbannat. i väntan på att datorn ska ladda nå nya uppdateringar så har jag skrivit en dikt, med rim!:
Se på vår kejsares nya mundering,
hör på en lögnares slutplädering.
Det låter så bra, vi nickar i takt.
Sväljer ett till frö av självförakt.
Vad var det han sa?
Ja, jag håller då med!
Att fult nu är fint?
Det är enkelt att se!
Köp dej en iphone med guldplätering,
så länge du sorterar inför kompostering.
Ge en förmögenhet till en som flyr döden
men låt resten där ligga inför sina öden.
Låt helvetet komma till hundra personer,
så länge du ger en av dem flera miljoner.
Låt gamarna äta på människolik,
bara se till att en får bli rik.
Titta på kejsarens nya kavaj,
ta på dej en lika å dra på partaj!
Så står ni till slut där nakna och skäms
å kanske vi då kan få dra nån slags gräns?
lite hederlig gammal nazism när den är som bäst imo. nu verkar holdemmanager ha börjat funka igen btw! är ändå inte i form att spela tror jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar