fredag 9 november 2012

redo!

jeppe har börjat vinna online efter en dålig start. och dr har haft en rekorddag.

jeppe kör på svs och vann för 15min sedan en 10k-pott på 25/50. "whats ur roll at now?" frågar jag "yeah, like .... *räknar*... 13.500kr". viktig pott då det är lurigt att få in pengar där för tillfället. sen går jag över till mitt rum och när jag kommer tillbaka så sätter han fingret för munnen å säger "schyyyyss". jag smyger in och 15sekunder senare har han hjältesynat rivern å fått upp rullen till nästan 20.000kr, som var vad han startade på. känns som att han är kapabel att göra rejält med skada där när klockan är dessutom är tidigt på lördamorron, svensk tid. har inge % i honom men det är ändå uppfriskande och avtiltande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar