måndag 5 november 2012

både jag å jeppe

hade glömt av att hans macauvisum tar slut om två dagar. han är påväg till hong kong nu för att förhoppningsvis få fler dagar, men det mest troliga är att han inte får det. det innebär att vi måste byta land imorgon, typ. antagligen blir det fillippinerna. tydligen har dom nåt stort ställe med casino och allt annat nödvändigt så att man inte behöver lämna bygnaden alls. jag har gått runt på gatorna i manilla i sammanlagt 20 minuter och det räcker för mej. jävla vilda västern, fast östern.

ska bli kul med ytterligare miljöombyte hur som helst.

upp 1k online för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar