lördag 10 november 2012

sitter i lobbyn

fick slut på motivation å energi, så nu laddar jag på med chokladkaka + glass å grädde. dessvärre så verkar det som att alla borden +plo200 är tomma... sitter en hu å väntar men jag vet inte om jag pallar.

7 timmar hittills idag. inte stabilt. har ingen marginal än den här månaden, endast 30 dagar i november så det borde bli 10tim om dan i snitt, har 107 hittills och det är den 11e. skynda skynda 7 nycklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar