vettifan vad det är men jag känner mej inte alls i form. kan vara att det går lika dåligt online för jeppe som det går bra för mej. kan vara att jag har drabbats av turistdirre å måste spela 20% av alla händer sittandes på toaletten, jag vet inte. eller så är jag bara trött helt enkelt. vaknade alles för tidigt i morse av att jag var tvungen att gå på toa. lägga mej nu å försöka sova 12 timmar vore nog optimalt.
fan vad förbannad jag blir när jag tänker på en ung tiggarmamma som satt i en trapp idag. massa folk i trappen och bredvid henne står ett typ 2 årigt barn och framför henne ligger en bebis och sprattlar på trappsteget. jag gav henne en slant men för att göra det så klev jag nästan på bebisen. när jag tänker tillbaka på det så känns det som att mamman medvetet placerat bebisen där för att nån av misstag ska råka kliva på en arm eller nåt och få panik och skänka en större slant. jag vet inte. jävla tragiskt hur som helst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar