jävla trevlit igår. jag å jeppe gick runt å kika in området. blev tagen på av sammanlagt 4 transvestiter. det luktar olika sorts diaré för varje ny gata och överallt är det liv å rörelse. vi drog till nån nattklubb som var stålet. det första jag hörde när jag kom in var introt på thunderstruck med acdc. skitbra liveband, bra stämning och normala tjejer.
känner mej seg idag trots att jag bara drack cola light. antar att jag bara sovit dåligt de senaste dagarna. så, sova nu och sen grinda järnet. tydligen så har dom pool uppe på taket och bra wifi överallt så det kanske vore nåt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar