sitter i lobbyn å försöker komma på nåt rolit att säga till en servitris. hur svårt ska det vara....
...
succé! visade henne hur man vinner $8.50 på ett plo200 bord och sen så frågade jag om hon vet nån bra restaurang i närheten. även om room servicen är dörning så kan det vara bra att variera sej också.
är övertrött och ska upp till rummet å sova.
fan vad livet kan vara bra ibland.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar