onsdag 28 november 2012

ner

vet inte hur mkt men det är dags för en paus. ska ut med servitrisen å käka å kanske kolla på en film eller nåt. drog nyss ut för att köpa diarémedicin åt jeppe å insåg att jag inte lämnat 6e våningen på 5 dagar. det måste vara jag som smittat stackarn så det är det minsta jag kan göra förn. rätt sjukt iaf hur isolerad jag varit med pokern och den lilla stunden utanför hotellet gjorde mej riktigt gott.

aldrig roligt att ha en downswing men jag är på relativt gott humör och ser fram emot att avsluta det här året så gott jag bara kan. har 307 timmar kvar att spela och det kommer jag att fixa. det spelar ingen roll. om jag verkligen verkligen inte känner mej i form så kommer jag att gå ner flera nivåer och grinda där utan att behöva oroa mej för variansen.

som rullen ser ut nu så lyckades jag med målet att "grinda mej tillbaka till highstakes", relativt höga stakes iaf och utan att ta ut nåt i förskott så vill jag ge mej själv betyget mvg för det här året. det har varit många tuffa stunder mej jag har inte ens tänkt tanken att ge upp.

som rocky säger: "well if you know what you are worth, then go out there and get what you are worth!" och det tänker jag fanimej göra också.

fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar