söndag 2 oktober 2011

dag1 i det kräklant

börja med att tura upp till +600, sen otura ner till -700 sen tura upp till +500 å till sist otura ner till +165. har ingen tandborste samt inge ombyte då flygbolaget aerosvit såg till att min resväska blev kvar i Kiev ("they do that all the time" sa han som jag klagade till på flygplatsen i Aten).

vem behöver tandborste å ombyte när man har tio inköp i kontanters samt 85 askar snus?

i vilket jävla u-land ligger kiev btw? (antar att aerosvit är därifrån samt att jag blev ful-trängd av nån ryss-liknande gangster i kön på flygplatsen så jag är lite bitter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar