fredag 7 oktober 2011

nytt propbet kanske?

till Dr.:

ett nytt 20 eller 30 dagars bet om vem som kan spela flest timmar. vet inte om vi ska räkna timme vs timme lr vad som blir mest rättvist. Det är kanske lättare för mej att spela en timme men med tanke på att jag har en 2bi stoploss samt att luften å sällskapet är mkt mkt sämre för mej så borde det nog vara ganska jämt.

skulle vilja börja så snart som möjligt om du är på. vi kan även köra färre dagar, typ 10 kanske. om du inte vill spela så kanske du vill beta på att jag inte lyckas få in X-antal timmar lr nå?

2 kommentarer:

  1. fan va rolig att det gå bra igen för dig kompis! näääädu du försöka lura mig lite va. ja vet man är i grekland och man är på casino hela dagen allså!

    ... jag spelade med lätthet över 200tim i april om jag kommer ihåg rätt. Det är mer än jag nånsin spelat online och då gjorde vi trots allt saker, dagsutflykter o grejer. Du är ju där själv nu. Jag vet inte va man skulle sätta, 300 tim är helt rimligt att du klarar ganska lätt tkr jag om du har ambitioner att spela väldigt mkt.

    SvaraRadera
  2. Jag försökte inte luras det minsta. Jag känner att jag får kämpa mkt mer att få in tid här än förra månaden online. Senast jag verkligen gick in för att få in många timmar live så spelade jag 175tim å var supernöjd me det. När jag dessutom har 2bi stoploss vilket jag inte hade då så tänkte jag att det vore en jämn bet. Går det ens 300 timmar på en månad? vem försöker lura vem egentligen? aja får försöka att spela många timmar utan bet då. hare gött å gl gl!

    SvaraRadera