onsdag 19 oktober 2011

Dag17

det är strejk i hela grekland idag så dom hade inte tillräckligt med dealers för att ha pokerrummet öppet. det är en 2dagars strejk vilket jag antar jag får utnyttja som helg lr nåt. ska gå dit lite senare då dom eventuellt kan dra igång pokern vid 22:00 dock.

antar att detta är ett gyllene tillfälle att ägna mej åt en av mina hobbys istället, nätpoker. gulade ett par hundra dollars jag hade på everleaf i början av greklandsresan. hade knappt pengar till hyra på bank-kontot så jag satte bara in $100 för att spela microstejks. bara spela säkra kort osv osv. nu har jag $300 efter att plöst tillbaka hyrpengarna igen. strategin att bara spela säkra kort gäller därför inte och hoppas på att göra en Blom90 innan strejken är över!

(edit:)

ner 50 efter 5,5h. ska äta å sen spela vidare tror jag

(edit2:)

upp 70 efter 2h. blir en lång dag imorrn om jag ska bli rik på online poker innan strejken är över

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar