succé igår med 2 timmar full focus. tänker inte förvänta mej att kunna uppnå det idag igen så jag sätter ett mål på 1 timme.
lärde mej av ett misstag jag gjorde igår. jag sa ganska tidigt till om att jag ville byta bord då nästan alla på bordet jag satt på verkade semisolida. när min önskan skulle falla in 2 timmar senare så hade jag dock skitbra koll på alla och borde ha suttit kvar. de två fiskarna som satt med 20bb var på bordet när jag bad om transfer hade byggt upp till runt 100bb var och några solida spelare hade drabbats av tilt. tänkte allt det här men bad ändå inte om att få sitta kvar. klantigt. strategin om att försöka focusera fullt i början av sessionen blir så mkt bättre om jag sitter kvar där resten av tiden också. även om jag spelar mitt B game så har jag ändå samlat på mej mkt info som jag kan använda mej av.
känner mej inge spelsugen men det går inte att göra några enkla pengar och allt har sitt pris får man tänka. försöker tänka mej in i hur jag sitter på planet hem i december och summerar min insats här. mitt första delmål är att få in så många diciplinerade timmar som möjligt och åka hem till sverige till jul. enåenhalv månad kvar. känns som en evighet just nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar