kommer ihåg när jag bröt armen när jag var 11år. kommer ihåg att det gjorde så jävla ont att jag tänkte att jag skulle betala alla pengar jag hade samt alla pengar jag skulle tjäna i 20 år om jag bara slapp ha ont. tur att ingen höll fram ett kontrakt till mej att skriva under då. samma sak nu tror jag. det gör fan ont att förlora på casinot och det är lockande att bara säga fuck it å boka en biljett hem. därför tänker jag ta ut tillräckligt med pengar från bank-kontot så jag inte kan impulsboka en hemresa om jag förlorar även idag.
pokermässigt är planen att spela tight idag. inte blöda i en massa potter för att jag tänker att det är min tur att träffa nåt bra. spela tight och så ABC som möjligt.
försöka att acceptera sånt som jag inte kan förändra och göra mitt bästa för att spela bra poker.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar