tisdag 11 oktober 2011

Dag10

ner 780 efter 9 timmar. så jävla besviken på mej själv över en hand jag spela på slutet. var besviken på mej själv innan jag syna för det var så jävla dåligt på alla plan men hade en otäck känsla av att jag inte skulle lägga mej. var trött å lite på tilt över att inte ha fått vinna en hand på nån timme. Spela tight, raisa med typ 99 å checkfolda multiwayfloppar. Syna av en passiv spelares 150donk in i typ 550 på rivern med en hand som aldrig kan vara bättre än hans. ALDRIG. Vad ska jag då me pottodds till?

Uppenbart tiltad efter det så limpar jag med A7o från BTN efter typ 4 andra limpare. BB som är lite laggy raisar till 26 å vi synar allihop. Floppen är 754r å jag betar 70 in i 150 typ. En shortstackad synstationskvinna i rullstol synar i SB å en reg på tilt synar från mittenpos. Turn är Tx å jag betar 200, kvinnan synar med typ 60 å han på tilt synar också. Rivern är 6 å han ställer mina sista 200 typ. Att syna där hade varit snäppet sämre än 150 i potten innan. Så jag foldar. Lite tröst iaf att se deras händer å känna att jag spelade ok (K6 å 56 från reggen). Stoploss känns bra där.

Under de 8,5 timmarna innan så tror jag att jag spelade bra. satt på superbra bord så jag spelade fler händer än normalt i limppotter. Träffade dock inget så grindades ner 500 på några timmar. Sen sätter sej nån lös-aggro pungkula ner vid bordet å försöker bluffa mej i några potter så jag hamnar på plus igen.

p.s. har sagt det förut å jag säger det igen. om det är nåt folkslag jag är rasistisk mot så äre amerikanare. Fy fan vilket jävla luder till kukhuve jag spela med idag. skönt att inte skriva på expressens jävla censursida längre. "hey im a fuckin professional poker player ive been playing this game for my whole life" "wow what a horrible play you made there" "you see, thats the difference between me and the rest of these suckers" osv osv osv osv. En ful jävla patetisk gammal gubbe som jag skulle sätta pengar på lever det mest patetiska liv av alla jag träffat. Skulle sätta pengar på att OM han inte är psykopat så gråter han sej till sömns varje natt. skämms han inte över att sitte å prata konstant om hur duktig han är å hur dåliga alla andra är? tror han att nån tycker han är cool eller tror att han är duktig på poker. Jag kunde inte låta bli att bluffa honom i en pott, men det var inte för att jag var tiltad av honom utan att han spelade så fruktansvärt uppenbart å pissdåligt. jag tycker att dom borde sänka kraven å priserna på att skaffa skjutvapen ännu mer i usa så det till slut blir tyst nån jävla gång.

har ont i halsen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar