måndag 3 oktober 2011

Dag2 i kräääklandt!

dag-2A spenderade jag med att gå runt å leta efter en tshirt, tandborste+tandkräm, anteckningsblock samt en penna. Kalsonger har jag get upp hoppet om att hitta här. Efter två timmars rask promenad i 40gradig hetta hittade jag tillslut tandborste+tandkräm å gick direkt hem efter att ha insett mitt nederlag.

dag-2B började bra på casinot där jag turade upp mej till +900 efter en timme. Femåenhalv timme senare går jag hem som vinnare av 1euro efter att inte ha vunnit en pot. Såg dock världens kanske bästa syn genom tiderna: såg inte vad som hände fram till rivern men det är iaf en fisk som betar 20 in i 35 på 225r 5 2 å en annan fisk som bara synar med med 30euro bakom. Fisk nr2 har T5o å förlorar vs Fisk nr1s Q2o. Är nog bara Fisk nr2 å phil ivey som lyckas spara 30euro där med nästnöten. Har fortfarande inte spelat en pot över 180bb på casinot. Den största potten i dag förlorade jag med QJo vs 97o efter att ha raisat 8bb i position efter några limps. Floppen kommer Q98hh å jag betar typ 80 in i 130, han checksynar. Turn är 2c å jag betar 165, han checksynar. Rivern är historia men går iaf check check.

dag-2C blir internetpoker på tilt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar