lördag 8 oktober 2011
Dag7
upp 537 efter 9 timmar. ville gå tidigt men tvinga mej a stanna kvar. inga superintressanta händer. tänkte gå innan jag skulle få BB men beslöt att kämpa ett varv till. Höjer till 25 från CO med Q9s å BTN, SB å BB synar... Floppen kommer 665r å jag cbetar 50 in i 100. BTN lägger sej. SB lägger sej. Fan ska det gå vägen tänker jag men då synar BB med 66 för fyrtalet. Turn är Q förståss å jag ställer hans 120 sista. "Bra jobbat att spela ETT varv till, pucko" tänker jag till mej själv (jobbar på att inte vara result oriented, men är kanske inte där 100% än). Handen efter höjer UTG till 40(!) å en duktig spelare synar från mittenposition. Vi är alla över 1300 djupa å jag synar med QQ. Är på ett nytt bord sen 2 varv tillbaka så har inga vidare reads. Floppen är 346ss å UTG cbetar 80. Den duktiga spelarn lägger å jag synar. Turn är 5x å vi checkar båda. Rivern är Jx å han betar 220. Lite konstig situation. Kommer iaf fram till att jag ska se han å han visar AK vilket var den troligaste handen antar jag. Bra jobbat att jag satt kvar ett varv till känner jag nu, bra diciplin, wp ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Du bara VISSTE att du skulle sitta kvar ett varv till :)
SvaraRadera