tisdag 18 oktober 2011

Dag16

upp 216 efter 5 timmar. spelade mitt A+ game i 2 timmar. kändes som 30min. det var skitkul att spela å jag var upp 500 som mest kom från att sno blinds, limps å småpotter. när jag insåg hur länge jag hade focuserat 100% så gick jag tillbaka till mitt B game. spelade tight å oinspirerat å vann inte en pott på resten av timmarna. satt å tiltade mer å mer över hur mkt sämre jag var i detta läge å till slut så drog jag då jag kom på mej själv med att leta lägen att få in mkt pengar som bluff.

hoppas jag kan tillåta mej själv att känna mej nöjd över att ha överstigit målet angående A+ med 1h å 40m å inte gräma mej över att ha lämnat bordet för tidigt. det känns jobbigt att inse hur dåligt mitt B game är men också roligt att känna självförtroende för mina ljusa stunder. ska verkligen försöka utveckla min stamina på nåt sätt så jag kan spela på topp under flera timmar.

nu blire onlinepoker.

p.s. sålde aktier för att "kunna" spela satelit till EPTn här :) lol att sälja aktier för att kunna spela en satelit till en turnering. dom flesta säljer aktier för att köpa ett hus typ haha. om nån vill ha nån % så säg till bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar