ner 1000euro efter 8 timmars spelande. tiltade efter 20 minuter efter att ha misslyckats med en bluff. Lyckades dock vara diciplinerad trots att jag inte vann nå potter. de 5 sista timmarna hade jag runt 300 (-700 för dagen) på bordet då jag hade satt 1k som stoploss. lyckades tura upp mej till 600 på bordet å sen otura ner till 300 ett par gånger. spelade så vidrigt jävla tight att jag skämdes. spelade dock bra tycker jag å 3betade både light å för bluff i bra lägen.
när jag till slut hade lyckats hämta tillbaka lite så jag iaf hade 700 på bordet så torskar jag en alles-in mot min ärkenemesis sen förra gången jag var här. Han limpar utg 8handat å jag höjer 5bb med AKcc utg+1, fem synar... Floppen är T52cc å han donkar 70 in i 150. Jag funderar så klart på att slå om men känner på mej att han har lite som strategi att induca mej att spy som han vet att jag är duktig på. Jag tänker att det även finns värde i att låta fler vara kvar i potten samt att om jag träffar kommer han inte ge mej cred om han har settat så jag synar hur som helst bara. En till synar. Turn är Jx (omfg fd+gs i nlhe) å han donkar 200 in i 360. Im like fuck it you cant stooooop me å pushar då det vore så ballt om han foldar typ QT eller dyl. Han flinar sitt ******* leende mot mej å synar med JTo. Inget ont om ***** i allmänhet men jag är lite bitter efter så många timmars slit för 1k euro mindre än ingenting.
p.s. internetpokern igår natt gick inge vidare då jag fick bra motstånd på microstakes plohu samt att mitt internet dog var 15 hand.
gonatt dagboket
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar