måndag 17 oktober 2011

Dag15

upp 52 efter 5 timmar.

inge roligt att skriva om coolers... är sugen men nej.

spelade A+ innan lunch och B+ efteråt. inga intressanta händer direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar