ner 600 efter 9 timmar. kom på att T9 i handen där jag hjältesyna med AK igår är en stor del av hans värderange och det torde vara något fler kombos av T9 än KQ vilket gör det hela sämre. jaja.
händer från idag.
straddlad pot. en limpar och en tight, solid spelare från BTN raisar till 50. Vi är båda nästan 100bb djupa så jag synar med Q2cc från smallblind. dom andra lägger. floppen är KJ3r å jag checksynar halvpott. vinner vid showdown med Q-high efter att vi checkat ner på 9x, 4x.
jag raisar med AQ från mittenpos och vi blir 4 som ser floppen K55r. vi checkar allisammans och turn är 4x. en tight spelare som limpsynat betar ut 80 in i 120, han betar ut i 3 pers men jag synar ändå trots 2 kvar bakom. Rivern är ett ess och jag checkar bakom när han checkat. jag vinner en härlig pott med tvåpar.
Jag limpar K7o efter att en annan limpat innan. Knappen som är en tight spelare raisar till 30 och vi synar båda två. Floppen är 982r och det checkas runt. Turn är Kx och utg betar ut 30 in i 90. BTN raisar till 120 och jag synar efter att UTG lagt sej. Rivern är 4x och jag donkar ut 60 för att se vart jag står antar jag. BTN grimasherar o synar till slut. Jag visar min kung och han muckar sin hand.
Jag sitter på CO å synar en raise från tidig position med KJo. Floppen är KK3ss och vi checkar båda två. Turn är en off suit 8:a och jag synar en liten bet på typ 35%pott. Rivern är 2x och jag checkar bakom efter han checkat. Ganska tricky spelat av mej tror jag. Han såg lite förvånad ut när jag visa min triss vid showdown.
hurihelvetekanjagförloramotsånnajävlapuckon? detta var händer från 4 olika spelare jag spelade mot i 8 timmar... såg ingen ta ett rimligt beslut på hela kvällen. Det kan vara spyigt av mej att beta turn med 76s på K554 och när jag raisar till 120 på 982K så har jag AJ å tänker att jag kan ta hem potten på en gång, kanske få en bättre hand att lägga och kanske få syn av ett stegdrag vilket också kan vara ett dåligt spel men detta var mer eller mindre de enda utsvävningarna jag gjorde på hela kvällen. Att syna av hans riverdonk på 60 har nog ett EV på -60 men jag hade inte ätit på 8 timmar och var lite frustrerad och efter att ha tänkt "det var ett bra kort" så kunde jag inte folda. Blev så tiltad att jag satt å skaka så jag drog å åt en macka trots risken att bordet skulle brytas då vi var short handed.
under de två första timmarna floppade eller turnade jag 3 nötstegar i 4 eller 5vägspotter å vann sammanlagt 60 efter attt jag träffat. seriöst, 4 fiskar hittar folds på J98r, KJ9r samt J874r?????
bajs
korv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar