Som i en film, o vi vet ju hur det brukar sluta. http://www.youtube.com/watch?v=ZvEnIkz82A0&feature=related
lol, ty :) (skrattade faktiskt åt själva inlägget innan jag ens sett kommentaren, känns lite som Jan Stenmark typ). hoppas allt är bra med er!
Som i en film, o vi vet ju hur det brukar sluta.
SvaraRaderahttp://www.youtube.com/watch?v=ZvEnIkz82A0&feature=related
lol, ty :) (skrattade faktiskt åt själva inlägget innan jag ens sett kommentaren, känns lite som Jan Stenmark typ). hoppas allt är bra med er!
SvaraRadera