söndag 16 oktober 2011

Dag14

ner 900 efter 11 timmar. inga konstigheter idag heller.

det var iofs en hand som var intressant. jag raisar till 30 med AQ å får syn av 1 limpare. en gubbe i 65års åldern som jag tror är semikompetent. floppen är a77ssh å tänker checka bakom för att induca. han donkar 40, jag synar. turn är Th å han donkar 70, jag synar. rivern är 8x å han betar 250. jag foldar till slut å han slänger upp 98ss. blev inge tiltad utan kännde att jag spelade handen ok då vi inte hade nån direkt history.

inge intressant att skriva om coolers så jag skiter i det.

tror jag spelade bra idag. lika som jag gjorde igår. mest bara stabba lite hit å dit å folda väldigt mkt för aggression från passiva spelare. det känns som att jag borde vinna till slut då jag tycker att jag spelar bättre än de flesta iaf. spelar tightare, läser händer och spelare bättre. att jag sen har "commitat" 4 inköp från 4 floppar med bra drag sen jag kom hit känns inte katastrofalt, särskillt med tanke på att jag tänkt tanken att jag kan ha foldEQ varje gång. aja, fuck it. imorrn så äre en ny dag.

2 kommentarer:

  1. Låter bra ändå, som du sa, en tidsfråga bara. Gubben, är han ganska blek o ljus? Ofta/alltid nå typ kostym/jacka. Han som jag tänker på spelar superofta, spelar ganska straight forward men har cp bluffar i sig. Vet att han floata mig på turn utan drag o sen ställde över min lilla vb på rivern.

    SvaraRadera
  2. mm tror det är samma gubbe. ganska eldigt humör. haru spelat mot han amerikanarn? han som efter varje pott han spelat säger att han är proffs?

    SvaraRadera