lördag 29 oktober 2011

Dag27

upp 340 på nästan 7 timmar. fint att farsan plöste in lite turpengar å mej som jag spelade med idag. var kasst bord hela kvällen och jag följde planen att spela tight och ABC. Vann aldrig nån stor pott och fick som mest två gators värde i enkelraisade potter. drog då bordet blev ännu sämre och det började gamblas lite från håll å kanter. behöver inte försätta mej i några tuffa situationer mot regs för tillfället.

kännde mej på bra humör hela dagen å pratade mer med folk runt bordet än jag gjort sammanlagt de 26 tidigare dagarna. hamna bredvid en trevlig holländare som jag är 65% säker på är psykopat. känner igen lite saker från mitt två år långa samboende med psyco-mike från macau. har inga planer på att undvika holländaren  men inte heller nå planer på att bli sambos, dela rulle lr nåt.

den enda intressanta handen blev inge intressant som tur var. spelade som sagt ABC hela tiden men en pott mot en regtjej så cbetar jag mindre än vanligt med J9 på A44r för att induca henne att spy lite oop. Hon har floppat fyrtal och synar min lilla bet, sen checkar vi bara ner. Tror dock att jag bara hade floatat en checkraise å gett upp på turn då hon inte har nå djup aggression.

var skönt som fan att prata lite med en reg som jag varit i luven på innan. han verkar trevlig och berättade att elefantkvinnan från igår hade dragit direkt efter 2k-potten mot mej. sen beklagade han mitt oflyt mot henne å sa att han hade tiltat som fan i min sits vilket känndes bra att höra.

såg ett jumbospel idag av en reg som jag sett vinna runt 6k under de tre sessioner vi spelat tillsammans. en fisk raisar till 40 från UTG+1 å reggen synar med 72s från SB... fisken är typ 200 djup från början. reggen hade runt 1800 på bordet och ingen annan hade över 100bb så jag kan inte tro att han var på tilt heller.

3 kommentarer: