upp 718 på 5åenhalv timme. drog då bordet blivit riktigt dåligt. största potten jag vann så synade jag en reg två gator å herocalla rivern.
såg en cool pott som en duktig spelare var med i. åtta limpar å floppen kommer T87ss. en reg betar 40 in i 40 från utg å får syn av en okänd spelare från utg+1. då raisar den duktiga spelaren till 110 med T9dd. det slutar med att utg synar å utg+1 ställer med typ 140 till. utg lägger efter att DDS har synat. jag tror flopraisen är riktigt bra där då jag antar att hans plan är att barrela blanka turnar å få utg att lägga nånstans då dom båda var djupa. hans hand spelar ok vs shortstacken och om han blir raisad av utg så drar han oftast dött å kan lätt folda. jäkla snyggt tycker jag.
själv spelade jag bra tror jag. inga konstigheter. ångrar en riverfold jag gjorde mot en som sköt tre skott samt att jag inte borde ha öppnat ATo från utg 10handat (fick dock syn av A4s men ändå en för lös öppning).
woohoo nice! Dra herocall handen tack.
SvaraRaderaoch folden kan du också ta.
SvaraRaderasynar en duktig regs MP openR med ATdd å vi blir hu till floppen Ac8c6d, jag synar normal cbet. turn är Kd å jag synar typ 3/4pot, rivern är Kx å han betar 220 vilket borde vara runt 65% kanske. vi har pratat lite innan å jag tänkte innan handen att han inte borde försöka bluffa mej. han har def 3gator i sej dock. efter typ en minut tar jag upp marker för att syna varpå han hastigt tar upp sin hand med en ryckig rörelse. jag tänker att han kanske försöker levla mej å när han nervöst säger "i ll show you if you fold.. since you seem so curious" så känns det som att han försöker lura mej. men jag synar å han visar JTo.
SvaraRaderafolden var mot en spelare jag inte hade mkt reads på alls. han var i 30år åldern å hade hittills spelat TAG. vi är 5handade å jag öppnar KJhh från CO, han 3betar från 20 till 45 från BTN, jag synar. floppen är Q85hh å jag c/c 65. turn är Jx å jag c/c 120. rivern är 3x å han betar 235 efter jag checkat. tänker länge å minns min herocall med AK-high.