upp 156 efter 8 timmar. hann precis tänka "nu springer jag ju faktiskt över all-in-EV en dag" efter att ha fått in det med fd+gs på turn å träffat i en 330pott. nån hand senare får jag in det med 55 på floppen T65r vs 68 å förlorar en 2000pott.
Tiltar inte mkt utan spelar solid efteråt. Spelar KJ på J88ss 2x Jx optimalt med bet, bet, inducebet vs reg. å sen gör jag en fräsi bluff mot en spelare jag misstänkte var ganska duktig. 2st har limpat å han raisar till 25 från mittenposition. Jag har K7s å tänker att han har en svag hand då han brukar raisa till typ 30 även utan limpare så jag 3betar till 105. En limpare synar å han steksynar också. Floppen kommer AJ6r å dom checkar till mej varpå jag betar 70. Limparen lägger å han checkraisar till 180. Jag synar å han checkfoldar för 140 på 2x.
börjar bli sjuk tror jag. halsen är slemmi å jävli men det kan vara för all rök kanske.
måste komma ihåg att stänga av sick and wrong-podcasten när jag går å äter imorrn. höll nästan på att spy idag.
Hur får han in 1000 med 68 o va sjukt att han får vinna. Jag var också småkrasslig kanske halva tiden där. Inte riktigt jättesjuk nån gång dock. Tror immunförsvarat sänks av all rök o miljön där, sen tror jag att buffén är en stor smittokälla. Det är ju ingen jävel som tvättar händerna.
SvaraRaderadet var 8-way 40euro pf... Alla checka till han som ställer rakt av i sistapos. en annan synar för typ 200 men jag kan inte tänka mej att han hade mej slagen heller. mm buffén är nog boven i dramat. blir äcklad när jag tänker påt.
SvaraRadera