när allt nu känns svart å jävlit så kan det vara bra att komma ihåg att jag nån gång i framtiden kommer att vara superlycklig om blott för några minuter. det kan vara i morgon det kan vara om en månad men bara att tänka så hjälper en att stå ut.
känns så jävla sugit att inte kunna spela vidare för stoplossen men man har inte förlorat förrän man gett upp och visst kan jag ha förlorat idag men om jag hade stannat å förlorat mer så hade jag kanske gett upp pokern i grekland helt å det har jag inte gjort nu. om jag bara kan hålla psyket uppe å hålla mej till stoploss så måste det gå vägen till slut, även om jag blir tvungen att sälja ägodelar å låna av nära å kära.
(edit)
glömde posta inlägget å satte in 67% av rullen på ett nl200hubord ist. sprang upp till 1150 å tänkte "hehe kanske får smaka på den där lyckan jag skrev om i bloggen". då jag kännde att jag mest bara sprungit bra så föreslog jag att vi skulle spela plo ist. 30min senare är jag gul igen. tjo flöjt! :D hihihi
ville egentligen inte spela nl200 men jag blev så tiltad av alla jävla bumhunters på lägre bord som vägra spela. vad är det för fel på pokerspelare 2011? "no heart". själv tackade jag nej till 2st shortstacks som satt sej på mitt bord. igår när jag spela nl50hu så vann jag ett inköp av en som bara fyllde på med $14. jag skriver i chatten "dont wanna play short, we can flip two times if you want?" han fyller på till 50 och jag raisar till $1.50 från sb. då ställer han rakt av. "damn, did you wanna flip?" skriver jag å tänker att jag kanske har chatten avstängd lr nåt å att han förväntar sej att vi ska flippa nu. jag synar och han har T6o å vinner men jag tror det var ett tiltställ för sen skriver han "that was a flip alright :)". jag frågar om han vill göra det igen och han säger ja. jag ställer J6o å han skriver "damn, so hard. i have 23o" innan han foldar. klassit! aja, gonatt loggboken.
aaaaaaaaaaaaaaaaa fy fan. Varför bryr han sig om att skriva att han har 23o? Som att det gör det bättre.
SvaraRadera