söndag 23 oktober 2011

pre Dag21

Dagens mål är att spela 10 timmar å under de 3 första så ska jag focusera konstant på alla händer. stoploss är 1000.

spelade mot några regs igår som limpade mkt mkt mer än vad jag gör. funderar på att limpa mer om jag hamnar på ett fiskigt å passivt bord. tror inte det är optimalt att spela så tight som jag gjort när det sitter flera dunderfiskar vid bordet. om jag t.ex. har 75o i mittenpos å två limpat innan mej och det inte sitter nån lösaggro spelare bakom så måste det vara bättre att syna än folda/raisa. 85o är nog en fold i det läget och QTo en raise. låter rimligt tror jag. känns bara som att jag vill hamna i fler lägen mot fiskar än vad jag gör för tillfället.

jag vill inte börja ändra mitt spel nå drastiskt bara för att jag inte haft nån framgång på en vecka men det är nog bra att konstant fundera på små förbättringar man kan göra.

1 kommentar:

  1. Tror jag generellt är mer negativ till att limpa å sånt än dig men håller med 100% i exemplet du gav.

    SvaraRadera