torsdag 27 oktober 2011

preDag25

fick problem med ipoden så var tvungen att fixa den vilket tog 2 timmar. har inte ätit frukost å känner mej inte i superform. tänker gå till casinot o käka men om det inte är bra bord så går jag nog hem igen. vill se till att jag kan spela imorgon vilket jag misstänker är fredag, därför vill jag inte sitta med regs å ha större varians än vanligt idag.

har laddat ner lite filmer å har några $ att plösa in på onlinepokern om jag känner för det så jag kan hålla mej sysselsatt iaf.

fan, nu blev jag verkligen sugen på att stanna inne hela dan. har ju faktiskt spelat nästan 200 timmar redan den här månaden så jag kanske skulle unna mej en ledig dag. Har typ 7,5 inköp kvar nu å endast 2,5 kvar att hämta online så det kan vara värt att ta det lite lugnt och se till att jag maximerar skadan jag gör på den grekiska pokerekonimin med varje inköp.

3 kommentarer:

  1. Jag tror en ledig dag kan va skitbra. Rör på dig lite, man blir ju sjuk i kroppen av casinot. Du är ju sån där bad o strandmänniska, kan ju utnyttja stranden lite. Du kan ju gå hela vägen till Korinth, vissa sträckor är lite tråkiga men det mesta är på en gångväg längs havet. Om du inte visste det så är korinth staden man ser mitt emot över havet. Vi gick hem därifrån en gång, kanske lite långt o gå dit OCH hem... Hmm, de har ju bra gym o pool o grejer på casinot också om du skaffar rum där några dagar.

    Det finns en vahetere.... tidnings och bokställe inne i Loutraki nånstans längs huvudgatan, på vänster sida om man går bort från casinot. Där har de tidningar o böcker på alla möjliga språk, brukade köpa illustrerad vetenskap på engelska där.

    Men ta en ledig dag imhfo. O gör den verkligen ledig också, inge online poker heller. Man kan ju inte jobba med nåt så stressande, fokuskrävande och mentalt dränerande som motvindspoker i 25 dagar i sträck utan paus och vila. Optimalt tror jag är nån mix av fysisk ansträngning följt av avkoppling.

    SvaraRadera
  2. vettig kommentar imhbfao. doktorn ordinerar motion å vila, det ska jag nog klara av. tänker ta resten av den här dagen till att kolla på film å sen promenera när det blitt ljust ute. jävla oväder nu dock. du har nog rätt i att det kan vara motverkande med onlinepoker i detta skede så jag skippar den. skönt att höra att händerna från idag var wp btw. om du bara läste igenom som hastigast så kanske du inte haja att händerna från igår inte var spelade av mej, men det är nog att underskatta dä.

    kolla nyss på "happiness" å kan rekommendera att du ser den om du inte redan sett den, jävla roli. har "grizzly man" som nästa på listan, känner mej lite som han huvudpersonen här i grekland. man intalar sej själv å andra att man är i rätt miljö vid rätt tillfälle men nånstans i kroppen tränger sej en liten olustkänsla fram. varesej det är varians eller grizzlybjörnar så är man hjälplös om dom verkligen vill en illa.

    hoppas det går bra för dej på omahan btw! har några reads (saker som: imhfo, +1 osv) på att det gör det :) ungefär som när jag på botten av en downswing börjar skriva högtidligt å seriöst utan det minsta av glimt i ögat. (se: postDag23)

    ha det gött å tack för bra kommentarer!

    SvaraRadera
  3. Njaoo, går väl inte speciellt åt nåt håll alls. Står fortfarande still, men månaden börja ganska bra så det känns ok. Jag var bara övertrött, om nåt lite tiltad, jag o B jagade atrox i 2 timmar framgångslöst innan.

    SvaraRadera