måndag 4 juni 2012

dag 5

upp 1839 efter 5 timmar. spelade lösare idag än vad jag gjort tidigare. lyckades floppa bra å blev inte utdragen. kul me flyt när man spelar poker. slutade tidigt för att bordet inte var särskillt bra å för att jag måste lyckas somna tidigare idag än igår då jag ska till gymmet klockan fyra.

en del semi-intressanta händer från idag. en hand som jag kan ha butchrat är när jag kallsynar en 3bet från 20 till 55 med 87o från knappen. det var en fisk som hade synat 20 redan så jag tänkte att det blir ok att syna då det blir multiway å nästan alla är djupa. floppen är 965ss 4ways. första checkar sen ställer fisken för 250 å 3betarn synar. jag har typ 800 å synar bara. kan vara dåligt men jag tror att 3betarn kan få för sej att folda AA om jag raisar. han som är kvar att agera har runt 800. kanske är bäst att bara ställa men nu så kommer turn 4x å 3betarn betar 200. jag ställer och han ber dealern räkna mina marker innan han till slut synar. med tanke på att han knappt synade mitt ställ på turn så tror jag att jag spelade floppen bra ändå.

gör en större fold mot tasos med QQ på J42ss 4 när han raisar från 160 till 500 när jag skjuter turn. sen så hade jag gjort 2 bra hjältesyner mot honom i senare händer om det inte hade varit för att andra spelare hade synat hans raisar innan mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar