onsdag 13 juni 2012

dag13 del3

upp $273 efter 1 timme på nl100 å nl50 hu.

gjorde två fula grejer i chatten idag. en ful å en lömsk kanske.

den fula var efter att jag fått in det med toptvå vs mellanset på turn å drar 2outarn i omaha varpå han skriver "fu". jag är lite på tilt och skriver nånting som jag ALDRIG trodde jag skulle skriva: "THANK YOU FOR THE MONEY FISH". skämdes inte så mkt då jag tycker att han behövde lära sej en läxa med att vara otrevlig i chatten. instaklicka "mute chat" pån efteråt.

den lömska var när internet börjar krångla å jag skriver in "F INTERNET CONNECTION, GG, SRY" men väntar med att klicka enter då jag precis blir 3betad på nl50 hu. jag har KJ å floppen kommer J75ss å han checkar. DÅ klickar jag enter i chatten. han är lite på tilt å ner tre inköp i hålet så jag tänkte att han inte skulle kunna lägga sej när han vet att jag tänker dra. hade han inte klonkat ett ess på rivern efter att fått in AKo på floppen så hade jag nog ångrat mej å kännt mej osportslig. nu är det bara roligt å bra för min ev-graf.

blir till 95% sannolikhet en till onlinedag imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar