ner 31 efter 1 timme. spelade en hand dåligt. öppnar A4ss från utg å får två syn. floppen är ATTdd å jag betar 40 in i 80. en väldigt duktig spelare men som är lite på tilt synar. turn är Qd å vi checkar båda två. rivern är 5x å vi checkar igen. vafan checkar jag rivern för?
ett annat misstag som jag har gjort flera gånger är att checka bakom nöthänder i omaha som sista man i 3betade potter. igår så checkar jag bakom 77** på 752r i en 3vägs3betad pott. jag tror det är ok att checka bakom om man har typ 54** på 632r men det ska mkt till för att checka ska vara bättre än en bet.
aja mer online nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar