ner 2077 efter 4 timmar.
en otursdag idag. men det spelar väl ingen roll när jag sprungit så jävla bra de senaste 2 åren. finner fanimej inga ord att beskriva detta sjuka skämt längre. det känns som att jag redan skrivit alla möjliga badrunblogginlägg som man kan skriva.
hur kan jag inte vinna mot dessa jävla skämt till pokerstatister? det är som om jag spelar nåt jävla arkadspel där de andra runt bordet är dåligt programerade pokerbottar men att korten som delas ut samt faller på bordet gör så att jag tvingas mata in nya pengar hela tiden.
Kommer eventuellt att hänga på en grek-kompis till italien å spela nästa vecka. kul att förlora mot lite nya ansikten kan jag tänka.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar