söndag 3 juni 2012

roliaste tilten på länge

blev bluffad av en fisk plus att jag blev lite, lite osams med alexis. 40min senare så sitter jag i taxin till tågstationen med en sverigeresa inbokad till klockan 15:00 idag. solen skiner å jag ser roussos stackars lilla ansikte framför mej när han med gråten i halsen frågar alexis "why erik not stay in greece". jag börjar skratta å säger åt taxichaffisen att vända. var upp 2,5k som mest idag. slutade som sagt på +1850 och efter -$255 för flygbiljett samt -25 för taxi så får jag ändå vara nöjd med dagens resultat.

har en massa intressanta händer från idag men jag vet inte vart jag ska börja.

trodde att jag korrekt folda en nötstege tills jag berätta handen för alexis för en minut sen. det är en limpad pott 5ways. jag har K765hh å donkar 20 in i 25 på 743ddh. alla är minst 1k djupa. 3st synar å han i sista position pottar. jag lägger mej. det bästa spelet måste ändå vara att syna, se att turn är blank å då donka ut typ 40%pott för att få folk att syna fram till siste man som kommer potta så jag får repotta igen. aja, tror inte att det är nåt större misstag att bara lägga nöten rätt av.

blir dunderbluffad å visad bluffen i sista handen. det sjuka är egentligen inte hur handen utspelas utan hur allt byggs upp inför den. det skulle ta 1 timme att beskriva alla sadistiska detaljer så jag bara skriver handen ist: jag limpsynar QQ** från knappen 5way å synar en cbet på QJ7r sen betar jag 270 på turn vilket är runt 3/4pot. han synar å donkar 390 på Tx. jag foldar å han visar KKQ3r. aja, en massa sjuka äckelgrejer hände iaf idag. psykningar å allt skit som jag verkligen är så tjejigt känsligt för. lyckades iaf coolra en fisk med A47* vs A2**, på A42A7 i en 3,2k-pott. jag trodde inte det var sant. jag kännde mej lortig efteråt, hade kännts bättre att vinna en stor pott utan att semicoolra nån så där. men men, antar att det bara är att tacka å ta emot.

nu har jag återigen flyttat in till alexis å ska till å sova snart. känns som jag gjorde rätt som inte sitter på tåget till aten nu. alexis har lovat mej att jag kommer springa superbra den här gången i grekland. å dessutom så tror jag att detta är nödvändigt för att klara av att få in alla timmar som ska fås in under 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar