och som om inte det vore nog så är jag numera även stolt medlem i IOGT-NTO! ska kolla upp när det är möte nästa gång.
sätter ett mål för imorgon: SE TILL ATT FÖRIHELVETE FÅ IN MINST EN TIMME NLHU! jag måste bli bättre på att lämna min comfort zone. det är så behagligt att slå sej ner vid ett 6maxbord å sitta å folda en massa men ska det bli nå så får jag vässa mej å sätta igång med headsupen. det är ok att spela nlhu50, bara jag spelar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar