upp $50 efter 6 timmar på nl50hu å plo100.
spelade helt ok. tror mitt heads up holdem-spel är ganska vasst.
gjorde en fold i omaha som tilta mej. tror den kan vara bra men själva principen att folda absoluta toppen av sin range mot en aggro spelare som också verkar vara kompetent.
jag raisar nån 88**-hand heads up på plo100 å får syn. floppen är QJ4r, vi checkar båda. turn är Js så det ligger ett färgdrag ute, vi checkar båda igen. rivern är 8x å han betar typ 3/4pott. jag raisar å han pottar... tog lång tid på mej att tänka innan jag la mej. tänkte att han aldrig kan ha en naken Q-blocker då han donkar rivern. och han borde checka alla par till mej (typ 33**) då jag kan vara helt tom så han har showdownvalue med sina 2par. det finns ingen anledning att beta för värde med typ T9** eller J***å sen ställa. ändå så känns det så lortigt att raise/folda den absolut osannolikaste toppen av min range. aja.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar