ner 1800 efter 7 timmar.
till slut brast det för mej. den psykiska tortyren av att sitta där med dom sista pengarna på bordet fick mej att bara ställa in med A8o efter att en jag hatar limpraisat. sen ska han förnedra mej genom att tvinga mej visa handen innan han visar upp sitt topset i damer.
vafan ska man göra nu då?
satt innan å funderade på just det. då tänkte jag att jag skulle fråga rousso om stejk i en månad. men nu känner jag verkligen inte för det. vill inte vara här. jag köpte ett paket cigg idag men tröttnade å gav bort det. men man kommer inte undan från röken iaf då folk envisas med att wannabekedjeröka å alltid ha en tänd cigg liggandes i askkoppen bredvid.
kanske dra till thailand. kanske dra hem. jag vet inte. tror det är dumt att göra nåt förhastat iaf.
jag blir så hatisk. så vidrigt hatisk. jag bara säger nice hand å går därifrån men man kanske skulle gå å köpa en kökskniv å ställa sej å vänta utanför casinot.
0% chans att jag skulle göra det men skönt att skriva så iaf.
80% av året så har jag gått och oroat mej för det här. och nu slår det in. känns hopplöst. jag ger inte upp dock. jag ska spela highstakes nästa år. kanske bara ta å boka en hemresa å sätta igång å grinda. det bara känns så patetiskt. som en höna som intalar sej själv att hon kan flyga. flaxar sej trött med vingarna varje dag å går å lägger sej å sover. sen samma sak nästa dag.
spelar bra idag fram till den sista handen. förlorar inga stora potter men förlorar alla potter. bordet var ett av dom bästa nånsin också.
dra hem. grinda på nätet. spela på cosmopol. där är det rökfritt iaf.
borde nog vara i sverige under sommarmånaderna iaf. grinda upp en rulle å dra å spela online i thailand när solen börjar gå ner på eftermiddan. grinda ihop en liten förmögenhet å sen åka till macau å ta skott på nosebleedsborden.
en sak har jag kommit fram till iaf. jag HATAR loutraki nu. hade jag vunnit så hade det nog låtit annorlunda men nu så har jag sprungit så dåligt under så lång tid att tilten nog alltid kommer ligga latent när jag sitter på casinot.
jag vill inte visa mej inne på casinot igen. jag vill inte se ansiktet på nån härifrån igen, förutom rousso å alexis. jag är värd nånting bättre än det här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar