onsdag 6 juni 2012

dag 7 del2

upp 1965 efter 6 timmar.

döpte förra inlägget inkorrekt till dag6 är dag7 tror jag.

hahaha, fufufufufu loutraki!! mr_suspekt slår tillbaka!!! går tillbaka efter typ en timmes depp å börjar med att torska 900 rakt av. aja. raisar A5ss från knappen efter att en tiltig aggro spelar limpat från hijick samt alexis från cut-off. floppen är AhQdTd. jag betar 55 in i 90 typ å han som är ganska aggro samt precis förlorat en stor pott raisar till 125. alexis lägger å jag tänker att han aldrig skulle limpa ens QTo då vi är 6handed. vilket betyder att jag har bäst hand. om jag inte har bäst hand så kan allt å alla dra åt helvete. jag synar hans checkraise å vi får in det på en blank turn. rivern är 5x å jag vinner mot hans AJdd. hade jag torskat den så hade jag varit ner 3,5k för dagen å eventuellt suttit på tåget till flygplatsen nu. han är grinig. han är så jävla korkad att han är CHOCKAD över hur jag får in det med A5 där. jävligt sexig checkraise samt turnbarrel om han bara räknar med att få in det mot +2par.

sen så får jag in det med AA** på A97hh å jag lägger lite skakigt upp handen efter att turn å river är 8h 3x. han muckar. 2,7k-pott, så ja.

lol vad jag måste ha sprungit pissigt här då jag får en otäck magkänsla när jag turnar fyrtal i 7:or på A73ccc 7x å checkraisar en aggro-regs 2nd barrel när vi är djupa. det bara känns som att jag inte kommer komma levande ur den potten, seriöst. han lägger sej å jag pustar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar