fredag 15 juni 2012

dag15 del4

upp $35 på nl50hu å plo100 efter 8 timmar.

körde 4 bord dom sista 4 timmarna. på laptopen. utan mus :) är inte supertrött å borden var skitbra men jag förstår att jag inte kan spela hur länge som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar