upp 972 efter 10 timmar. var ner 700 efter 8åenhalv timme (var helt kortdöd hela kvällen, bara rags å QQ som jag torska med 4 gånger) men beslutade att hämta 500 till från chashiern. sen så floppar jag ett set mot vad jag antar var ett överpar. sen checkraisar jag 87dd på 7x6d4d å betar Ax å 5x. känner att jag fått lite luft under vingarna så jag börjar bluffa å köra med folk vilket funkar bra. men mest så har jag en jäkla tur med variansen de sista 90minutrarna. på vägen hem så joggade jag då det var sånt jäkla pissigt väder. jag antar att kombon ojämna grekiska gator + dålig löpstil var orsaken till att jag helt plötsligt ligger med näsan 2cm ovanför trottoaren å känner värk i alla knän å samtliga armbågar. jag ställer mej raskt upp å börjar halta hem, med ett leende på läpparna, springer hellre bra på pokern än på vägen tänkte jag.
torska 50euros på nummer 6 på rouletten, helt sick, hur kan jag missa två gånger på raken? det var giorgos sista dag här så vi var å käka å spela lite casinospel. inge mer casinospel nu hursomhelst. köpte 5% i EPTn för 200e av en reg som jag pratade för första gången med idag. har blivit lite mer tjenis med flera regs nu vilket är kul.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar