söndag 20 november 2011

Dag46

upp 523 efter 7 timmar. efter 25% deal med rousso så backade jag runt 100. han springer helt odugligt...

ibland så kan jag inte låta bli att tycka att jag är jävla roli. var ner runt 100 efter första sessionen å när jag kommer tillbaka efter 3rätters middag så postar jag bb från CO. får AKo å 3betar en pajas från hijack, 105 från 30. alla foldar fram till honom som synar. floppen kommer T87ss å vi checkar båda två. turn är 7x å han donkar 120 in i typ 220. jag har aldrig spelat mot honom förut men ser på han att jag borde kunna syna här å re-evaluate på rivern. rivern är 3x å han betar 340 å jag synar av. han visar Q9 å jag vinner en fin pott. första handen vid bordet. hör folk säga "good call" å i ipoden dånar "..who is the killer? the stone cold killer..." ivory coast med rancid.

nån hand efteråt så raisar jag ganska stort med KQo från BTN efter pajasen å nån till limpat. floppen kommer 774r å jag raisar hans donkbet från 40 till 115 å han lägger.

handen direkt efter så limpar jag in 6c5c efter han å några till limpat. BTN raisar till typ 30 å vi synar allihop. floppen kommer 66s2s å han donkar typ 30 in i en 120pott typ. jag synar å alla andra lägger. turn är 2 å han betar 100, jag synar. rivern är Jx å han betar 300 å foldar med 240 bakom när jag ställer honom. fortfarande ivory coast på repeat. så jävla sweet :)

är upp strax över en tusing å tänker kila över till roussos bord å berätta att det går bra. då plockar jag upp KK å raisar till 30 efter att pajasen å en till synat. en reg i 45års åldern som jag inte har nån vidare koll på 3betar till 130 från CO. den enda readen jag har är att han verkar solid å värdeheavy postflop. vi är runt 1100 djupa å jag tänker att det funkar att bara syna här även fast jag är oop. floppen är Qs7s3s å vi checkar båda två. turn är Qx å jag checkar igen varpå han betar 200. det känns som att han aldrig bluffar här då han checkade floppen. känns för vekt att folda så jag synar. tänkte att han kunde ha 88-JJ typ men efteråt så tänker jag att han skulle beta lite mindre med dom händerna. rivern är typ 4x å jag checkfoldar för hans 350bet. han slänger upp As8s för floppad nöt å säger att han är besviken att jag inte hade "nånting alls" att syna med. jag kan inte låta bli att berätta att jag folda KK å han ser deprimerad ut resten av sessionen.

spelar riktigt bra hela sessionen igenom å har ärligt talat lite tur med beslutsvariansen också. så jävla pissit att rousso ska envisas med att bli utdragen i varje pott bara. på slutet sitter vi på samma bord å jag ser honom checkraisa 2st spelare på Kx8c3c, beta 350 in i runt 550 på Tx-turn å säga "fuck" när han ställer sina 350 sista på 4c å blir instasynad. jag tror han slowrollat den andra spelaren när rousso slänger upp KcTc men likförbannat så har den andra pajasen AcJc. ner 1,6k på deals men det borde verkligen ha varit +1500 om han sprungit normalt.

lyckades hora till mej en 0.5% deal med min tyske vän som spelade EPT-finalbordet idag. han åkte som femma men om han hade vunnit så hade jag dragit upp tröjan å visat tuttisarna för att få inkassera 1750euro av honom :)

snackade med rousso om att köra hårdgrind i fyra dagar å efter sessionen så drog vi för att snacka igenom detaljerna samt några händer från dagens session. blir på tilt då han drar med sej två greker på vägen till buffën då dom envisas att snacka grekiska i typ en timme. skulle hänga med rousso å knacka på å väcka tysken men när jag ser att de andra två grekerna ska med upp i hissen så blommar tilten ut å jag flinar å säger "i ll go home and have a nice wank instead, see you tomorrow" hans engelska är inte så bra så han ser lite osäker ut å säger hej då. får känslan att sociala människor skiter lite i att vårda sina relationer med enskilda individer då dom har en uppsjö av folk att byta ut begagnade bekantskaper med.

ska snart ut å shoppa med tysken å roussos flickvän. sen blir det sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar