mr_suspekts Pokerblogg
tisdag 15 november 2011
lol
kom nyss att tänka på vad jag skrev igår. jag sa obv inget till han som jag trappade hullmuth-style, utan bara tänkte det.
blev väckt för andra dagen på raken av han som jag käkar gratis med å ska dit på frulle nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar