söndag 27 november 2011

Dag51

plusminusnoll efter 19 timmar. solid session. sprang mest troligt inte så bra då borden var riktigt bra mest hela tiden. var ner 728 efter 11 timmar å gick tillbaka till pokerrummet när rousso sa gonatt efter middan. lyssnade på samma låt i 12 timmar tills ipoden dog.

vet inte om jag ska känna mej besviken över att inte fullföljt 25 timmar. tänkte att det var typiskt mej att ge upp innan målinjen efter jag satt ett mål men å andra sidan så skulle det kännas förjävligt om jag gjorde nåt stort misstag pga trötthet å dra ner rousso i skiten med. han vann för övrigt 1800 så jag blev 900 rikare idag trots allt.

ångra en bluff som jag visa. brukar aldrig visa bluffar men det var visst en liten jävul i mej som flippa upp K8s efter att ha limpsynat preflop, checksynat på A66r, check check på Qx å donkbetat på J. han är en bra spelare å jag kunde inte låta bli att visa bluffen efter att han visat KK. jag såg hur arg han blev å jag skämdes verkligen då jag vet hur roligt jag själv tycker det är när nån visar en bluff mot mej. ok att visa en bluff mot en fisk som kommer vräka pengar över en men mot en reg som man tycker verkar schysst så vettifan. typ lite samma princip som när jag ger bort dricks till dealers, det blir +EV då jag känner mej mkt bättre bemött vid borden å därför kan få in fler timmar i en behaglig arbetsmiljö.

sova å grinda direkt när jag vaknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar