fredag 25 november 2011

postDag 50

var iväg å käka med rousso. fan va fina saker han sa om mitt spel, känns hundra gånger bättre nu :)

det var fortfarande en dålig riversyn mot den reggen men jag var inte i form å det är mänskligt att göra misstag. imorrn blir det en sjuhelvetes grind å om jag sovit tillräckligt å klarar mej ifrån att förlora stort så ska jag satsa på 25 timmars spel. rousso har redan stannat för länge här med tanke på att han går i skolan på kreta men han blir kvar ända till onsdag om det ska fanimej till ett mirakel av episka proportioner om vi inte ska lyckas göra oss en rejäl hacka innan dess.

potten idag fick mej att inse att jag måste fortsätta pusha mej själv till att spela bättre om jag ska komma nånstans med pokern. jag var väldigt ofocuserad hela sessionen igenom och det är inte ok. jag tänker inte grinda här med ett mål att ha 20euro/timmen å bara harva igenom tusentals timmar. det är egentligen inget fel med det men jag tror att man gör rätt i att sätta ribban högre. det är bättre att sikta på att utveckla mitt spel varje session å konstant leta efter situationer mot olika spelare där jag kan pusha timlönen till över 50euro kanske. skit i timlönen förresten. det viktigaste är inte pengarna jag tjänar just nu utan det viktigaste är att jag blir superduktig till slut.

bah, jävla dravel. ska kolla på seinfeld tills jag somnar å sen försöka göra morgondagen till en riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar