fredag 25 november 2011

Dag50

ner 1350 på skitsamma timmar. fan va less jag blir på mej själv ibland. gör en dålig riversyn för 390 mot en reg. roussos sitter bredvid å säger "it cant be a bluff" innan reggen visar en kåk. jag var inte i form idag men ändå.

en massa folk limpar å CO raisar till 25. jag tror att det är limpat hela vägen så jag completar SB med KcTc. när jag får reda på att det är raisat till 25 så synar jag 20 till då jag tror att det kommer bli en multiway pot. vi blir sex stycken till floppen T83r å jag donkar 75 in i 125. en reg synar från tidig pos å alla andra lägger. turn är Ac så jag plockar upp nötfärgdrag. jag betar 150 in i 275 å reggen raisar till 330. jag synar å rivern är 8x. jag checkar å han ställer sina 400 sista. jag har inte spelat så mkt mot honom men han verkar spyig så tillvida att han synar alldeles för mkt både pre å postflop. jag har sett honom bluffa ett missat färgdrag i en pott men det var i en liten pot efter att jag checkat bakom turn. väldigt stor skillnad från den här potten med min action. fan vad matt jag blir. jag tänker bara att han kan ha synat floppen med nå stegdrag som han inte vill syna med igen............. jag vet inte.... tilt. köpte ett paket cigg å rökte 2 st innan jag kasta det i diket på vägen hem. så jävla förnedrande att spela så uselt inför folk som jag kommer se dagligen.

varför kan jag inte bara lägga mej på rivern? han hade A8 å rousso sa att om rivern inte varit en 8a så hade han nog checkat bakom. jag tänkte att 8an gjorde 88 mindre troligt å att han inte alltid raisar turn med A8 eller inte alltid synar floppen med... jo det var ju precis det jag sa att han gjorde - syna för mkt med pisset.

fick ett sms efteråt där rousso skrev att han är superglad att dela variansen med mej å att allting är ok. det känndes jäkla skönt att höra å jag ska till casinot å käka med honom om ett tag. men fy fan vad besviken jag är på den sista synen. jävla skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar