tisdag 29 november 2011
längtar hem!
för nån natt sen hade jag en sån jävla skön dröm. drömde att jag var i stockholm på 70talet typ. gick ensam i nån trevlig gränd när plötsligt en ung joakim thåström dyker upp å jag följer med honom upp i en lägenhet där han visar upp ett specialkonstruerat dragspel. typ pianotangenter på båda sidor. jag ser mej omkring i rummet å ser fyra-fem liknande dragspel ligga framme. alla är glänsande röda precis som min älskling i stjärnsund. jag å thåström är på strålande humör å jammar loss på konstigare å konstigare dragspel. tänk jimmy pages dubbelhalsade elgitarr fast i dragspelsversion, ungefär.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar