onsdag 2 november 2011

preDag31

ska försöka komma ihåg att köpa hem frukost till imorrn. blir alltid överhungrig innan jag lyckats tagit mej till casinots restaurang. börjar bli lite småtrött på maten här. inte greklands fel dock. under månaden som har gått så har jag ätit 30 portioner med spagettiåköttfärssås och 80st souvlaki-i-pitabröd.

känner mej inte i form men det är nog för att jag inte ätit frukost än. ... bah drar å köper hem ett par souvlaki i pitabröd å tar det lite lugnt innan dagens session.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar