fredag 18 november 2011

Dag45

upp 578 efter 5 timmar. jag får dock bara behålla 75% då jag gett bort 25% till rousso å en tysk kompis som är kvar i eptn. ingen av mina hästar lyckades ta sej i pengarna btw. ner 1k på dealar hittills här i loutraki. tänker inte klaga över det dock. det var lite som i förra landet jag grinda i tror jag. ganska säker på att jag förlorade på dealarna där om man ser på resultaten rakt av men jag är övertygad om att jag hade gått miste om massor om jag inte haft en pokerpartner som pushat mej att spela högre å bättre. min upswing började faktiskt i samma veva som jag började äta 3rätters med rousso varje dag å jag tror det hänger ihop lite.

idag var ingen rolig dag att spela. blev på tilt efter att ha gjort en misslyckad bluff ganska tidigt i sessionen. bordet var dessutom riktigt dåligt å jag hade dålig position på bordet. lyckades dock att spela 2 potter bra samt floppa ett set mot bottenpar vs überfisk som satt med 50bb så ännu en +dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar