tisdag 1 november 2011

preDag30

fick ut aktiepengar så, har betalat hyran en månad i förskott, satt över pengar på svenskaspel till pokerSM samt kommer plocka ut resten via bankomat. allt för att eliminera risken att impulsboka hemresa. som jag ser det nu är den största faran att jag gör en stoploss-fail men det vet jag inte hur jag ska kunna förebygga riktigt.

lyckades vakna 2 timmar senare idag än igår. u-landsproblem, i-landsproblem, pokerentusiastproblem?

att tänka på inför dagens session: spela supertight från utg/utg+1, focusera mer i potter efter jag foldat, planera flera specifika adjustments mot olika motståndare. orka gå vidare efter misstag, hålla huvudet kallt å gå vidare. grubbla över händer jag borde spelat annorlunda får jag göra hemma ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar