drömde att jag hade åkt tillbaka i tiden och var i stjärnsund nånstans. tror jag hänger med johannes Å och kanske nån till. kommer ut ur ett skogsparti å träffar eva åhman som pekar på en igenvuxen ramp å frågar om vi minns när hon gjorde ett stunttrick över den på motorcykel. jag försöker komma ihåg om jag sett det men då hör jag lennart arvidsson ropa nåt en liten bit bort. kollar dit å ser att han pekar på en bäbis som kryper bredvid rampen. det ser gulligt ut å jag ropar nåt tillbaka. då skriker lennart att det är ett stup där å då ser jag att bäbisen är typ 3 decimeter från att trilla över kanten. kollar ner å ser knappt slutet på stupet. jag kastar mej ut å lyckas ta tag i bergväggen ett par meter nedanför där han/hon kryper. tänker att jag ska klättra nedåt så jag kan ta emot om ungen ramlar ner. när jag tänker tillbaka på hur stupet såg ut så var det identiskt med hur min pokergraf sen jag kom hit till grekland ser ut. glodde på den innan jag somnade igår. hursomhelst så kollar jag över axeln å ser att det 1meter bakom mej är 40 meter ned till marken men att det går upp efter det, så 10meter bakåt är marken i jämnhöjd med mej ungefär. kollar hela tiden uppåt medan jag klättrar ner, plötsligt så ser jag bäbisen "kasta" sej ut över kanten å jag tar sats å trycker ifrån för att hoppa efter. då vaknar jag.
rätt bisarr dröm. brukar inte drömma att jag gör bra saker. för nån natt sedan drömde jag att jag var full på en pizzeria å spelade headsup mot nån yngre kille som ägde mej totalt. jag spelar sämre å sämre å till slut å kastar jag mej över å halvt slår ihjäl honom.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar